-
41
usunięty użytkownik
2015-08-31 13:41:54
31 sierpnia 2015 13:41 | ID: 1242460
Sonia (2015-08-31 13:38:09)
baszka (2015-08-31 13:34:58)
Podpisałam dzisiaj umowę z nowym sprzedawcą , a energa mi przysłała pismo, że rozpatrzą jeszcze raz moją reklamację Rychło w czas, jak większość kwoty wpłaciłam
Może akurat sie uda coś chociaż umorzyć...Niemożliwe jest abyś tyle wypaliła prądu...Ile maja czsu na rozpatrzenie reklamacji???
Jak powiedziałam kurierowi , to się za głowę złapał Cały rok musiałabym mieć tyle kilowatów wypalone Mówił, że dużo umów rozwozi do ludzi ozmianę sprzedawcy
-
42
Sonia
Zarejestrowany: 06-01-2010 16:15 .
Posty: 112855
2015-08-31 13:53:36
31 sierpnia 2015 13:53 | ID: 1242469
baszka (2015-08-31 13:41:54)
Sonia (2015-08-31 13:38:09)
baszka (2015-08-31 13:34:58)
Podpisałam dzisiaj umowę z nowym sprzedawcą , a energa mi przysłała pismo, że rozpatrzą jeszcze raz moją reklamację Rychło w czas, jak większość kwoty wpłaciłam
Może akurat sie uda coś chociaż umorzyć...Niemożliwe jest abyś tyle wypaliła prądu...Ile maja czsu na rozpatrzenie reklamacji???
Jak powiedziałam kurierowi , to się za głowę złapał Cały rok musiałabym mieć tyle kilowatów wypalone Mówił, że dużo umów rozwozi do ludzi ozmianę sprzedawcy
To o czymś świadczy....
-
43
Sonia
Zarejestrowany: 06-01-2010 16:15 .
Posty: 112855
2015-09-08 18:15:56
8 września 2015 18:15 | ID: 1245079
Basiu i co w tym temacie? Wiesz cos już?>??
-
44
usunięty użytkownik
2015-09-08 19:12:16
8 września 2015 19:12 | ID: 1245091
przysłali mi pismo, że rzpatrzą moją reklamację ponownie Co mi z tego, jak większą część kasy wpłaciłam Rozpatrzą, albo nie rozpatrzą Rachunki za prąd bieżący też nie przychodzą Tydzień temu podpisałam umowę z nowym sprzedawcą
-
45
Sonia
Zarejestrowany: 06-01-2010 16:15 .
Posty: 112855
2015-09-08 19:15:31
8 września 2015 19:15 | ID: 1245093
baszka (2015-09-08 19:12:16)
przysłali mi pismo, że rzpatrzą moją reklamację ponownie Co mi z tego, jak większą część kasy wpłaciłam Rozpatrzą, albo nie rozpatrzą Rachunki za prąd bieżący też nie przychodzą Tydzień temu podpisałam umowę z nowym sprzedawcą
No to widać jaki mają porządek w papierach..
-
46
usunięty użytkownik
2015-09-08 19:22:03
8 września 2015 19:22 | ID: 1245098
Sonia (2015-09-08 19:15:31)
baszka (2015-09-08 19:12:16)
przysłali mi pismo, że rzpatrzą moją reklamację ponownie Co mi z tego, jak większą część kasy wpłaciłam Rozpatrzą, albo nie rozpatrzą Rachunki za prąd bieżący też nie przychodzą Tydzień temu podpisałam umowę z nowym sprzedawcą
No to widać jaki mają porządek w papierach..
Może znowu szykują mi "niespodziankę"
-
47
oliwka
Zarejestrowany: 19-04-2008 00:57 .
Posty: 161880
2015-09-08 19:23:49
8 września 2015 19:23 | ID: 1245100
A ja nadal czekam na jakiekolwiek wieści w sprawie swojego wypowiedzenia wszelkich usług w MultiMedii... W naszym oddziale pracuje po godzinach kolega męża z pracy i mąż jutro ma dla niego zanieść moje pismo, potwierdzenie wysłania tego pisma i potwierdzenie jego odbioru... Dzwonił on osobiście do Działu Obsługi Klienów i tam mu powiedzieli, że takiego pisma nie otrzymali... to się zdziwią jak on przedstawi konkretnie osobę, która to pismo potwierdziła, że otrzymała - podpis jest czytelny...
Czekam nadal cierpliwie na odzew z ich strony...
Ostatnio edytowany: 08-09-2015 19:24, przez: oliwka
-
48
usunięty użytkownik
2015-09-08 19:27:07
8 września 2015 19:27 | ID: 1245104
oliwka (2015-09-08 19:23:49)
A ja nadal czekam na jakiekolwiek wieści w sprawie swojego wypowiedzenia wszelkich usług w MultiMedii... W naszym oddziale pracuje po godzinach kolega męża z pracy i mąż jutro ma dla niego zanieść moje pismo, potwierdzenie wysłania tego pisma i potwierdzenie jego odbioru... Dzwonił on osobiście do Działu Obsługi Klienów i tam mu powiedzieli, że takiego pisma nie otrzymali... to się zdziwią jak on przedstawi konkretnie osobę, która to pismo potwierdziła, że otrzymała - podpis jest czytelny...
Czekam nadal cierpliwie na odzew z ich strony...
Zwlekają , co za dziadostwo się porobiło
-
49
oliwka
Zarejestrowany: 19-04-2008 00:57 .
Posty: 161880
2015-09-08 19:37:30
8 września 2015 19:37 | ID: 1245116
baszka (2015-09-08 19:27:07)
oliwka (2015-09-08 19:23:49)
A ja nadal czekam na jakiekolwiek wieści w sprawie swojego wypowiedzenia wszelkich usług w MultiMedii... W naszym oddziale pracuje po godzinach kolega męża z pracy i mąż jutro ma dla niego zanieść moje pismo, potwierdzenie wysłania tego pisma i potwierdzenie jego odbioru... Dzwonił on osobiście do Działu Obsługi Klienów i tam mu powiedzieli, że takiego pisma nie otrzymali... to się zdziwią jak on przedstawi konkretnie osobę, która to pismo potwierdziła, że otrzymała - podpis jest czytelny...
Czekam nadal cierpliwie na odzew z ich strony...
Zwlekają , co za dziadostwo się porobiło
To pismo wysłałam 22 lipca a potwierdzenie odbioru jest z 23 lipca i widnieje na nim czytelny podpis pracownicy, która je odebrała... Dobrze, że to pismo wysłałam listem poleconym za potwierdzeniem odbioru...
-
50
wamat
Zarejestrowany: 01-10-2009 12:38 .
Posty: 4075
2015-09-08 19:40:05
8 września 2015 19:40 | ID: 1245121
Do mnie wczoraj przyszedł sprawdzać licznik. Nie chciałam go wpuścić, bo mam na kartę. Przez kilka lat nikt nie sprawdzał (tylko raz miałam wymieniony licznik na bardziej nowoczesny). Coś tam spisał, ale nie wiedział po co, kazali to spisuje. O dziwo nie przestraszył się psa, który strasznie go obskakiwał i doprowadził do drzwi.
-
51
SKORPION1
Zarejestrowany: 06-07-2010 16:49 .
Posty: 2214
2015-09-11 09:01:07
11 września 2015 09:01 | ID: 1246096
wamat (2015-09-08 19:40:05)
Do mnie wczoraj przyszedł sprawdzać licznik. Nie chciałam go wpuścić, bo mam na kartę. Przez kilka lat nikt nie sprawdzał (tylko raz miałam wymieniony licznik na bardziej nowoczesny). Coś tam spisał, ale nie wiedział po co, kazali to spisuje. O dziwo nie przestraszył się psa, który strasznie go obskakiwał i doprowadził do drzwi.
I co? Sprawdziliście stan licznika ?
- Coś tam pisał , ale nie wiedział po co ........ ależ ! On dobrze wiedział !
- Sprawdził stan licznika i porównał z tym co jest wprowadzone do dystemu...
- Co wykazało ?? Nadpłatę ?? - czy niedopłatę??
-
52
usunięty użytkownik
2015-09-11 15:08:30
11 września 2015 15:08 | ID: 1246233
Jestem wściekła !!!!!!! Energa odrzuca moją umowę z nowym sprzedawcą!!!!!! Tłumaczą, że jest podany zły numer PPE !!!!! Zadzwoniłam i poprosiłam o odczytanie mi tego numeru , który mają w swoich danych Zgadza się z tym co podałam nowemu sprzedawcy Co za manipulacja!!!!! Co mam robić? Jak długo ta piepszona Energa będzie robić mnie w konia??
-
53
Sonia
Zarejestrowany: 06-01-2010 16:15 .
Posty: 112855
2015-09-11 15:42:09
11 września 2015 15:42 | ID: 1246242
baszka (2015-09-11 15:08:30)
Jestem wściekła !!!!!!! Energa odrzuca moją umowę z nowym sprzedawcą!!!!!! Tłumaczą, że jest podany zły numer PPE !!!!! Zadzwoniłam i poprosiłam o odczytanie mi tego numeru , który mają w swoich danych Zgadza się z tym co podałam nowemu sprzedawcy Co za manipulacja!!!!! Co mam robić? Jak długo ta piepszona Energa będzie robić mnie w konia??
Zwlekaja, aby klienta nie stracić. teraz, gdy chce3sz od nich odejść, będą robić Ci pod górkę... Zadzwoń lub spotkaj się z jakimś prawnikiem. Nawet do naszego prawnika na forum napisz.... To nie może tak trwać!!!!
-
54
usunięty użytkownik
2015-09-11 15:45:30
11 września 2015 15:45 | ID: 1246247
Prawnik mi też nie pomoże W poniedziałek wyślę donich pismo Numer jest zgodny z tym co mają w systemie Zwykła złośliwość z ich strony
-
55
Sonia
Zarejestrowany: 06-01-2010 16:15 .
Posty: 112855
2015-09-11 15:48:31
11 września 2015 15:48 | ID: 1246251
baszka (2015-09-11 15:45:30)
Prawnik mi też nie pomoże W poniedziałek wyślę donich pismo Numer jest zgodny z tym co mają w systemie Zwykła złośliwość z ich strony
Jak wyślesz pismo, to znów się przeciągnie, bo będą rozpatrywać nie wiadomo, jak długo... Ale ich zachowanie jest naprawdę złośliwe!!!!
-
56
usunięty użytkownik
2015-09-11 15:52:30
11 września 2015 15:52 | ID: 1246257
Sonia (2015-09-11 15:48:31)
baszka (2015-09-11 15:45:30)
Prawnik mi też nie pomoże W poniedziałek wyślę donich pismo Numer jest zgodny z tym co mają w systemie Zwykła złośliwość z ich strony
Jak wyślesz pismo, to znów się przeciągnie, bo będą rozpatrywać nie wiadomo, jak długo... Ale ich zachowanie jest naprawdę złośliwe!!!!
i tak od dwóch miesięcy Wszystko za mnie załatwia nowa firma i dzwonią do mnie, że podałam im zły numer Zwlekają, ale napiszę co o tym myślę
-
57
oliwka
Zarejestrowany: 19-04-2008 00:57 .
Posty: 161880
2015-09-11 20:01:45
11 września 2015 20:01 | ID: 1246283
Ja nadal czekam na jakieś wieści od MultiMedii i nic a tak w ogóle to ponoć nie mają mojego pisma... tak się tłumaczą...
-
58
Sonia
Zarejestrowany: 06-01-2010 16:15 .
Posty: 112855
2015-09-11 20:04:46
11 września 2015 20:04 | ID: 1246286
oliwka (2015-09-11 20:01:45)
Ja nadal czekam na jakieś wieści od MultiMedii i nic a tak w ogóle to ponoć nie mają mojego pisma... tak się tłumaczą...
Jesli wysłałaś Grażynko za potwierdzeniem odbioru, to muszą mieć, ktoś odbiór podpisywał przecież!!!
-
59
usunięty użytkownik
2015-09-11 20:05:02
11 września 2015 20:05 | ID: 1246287
oliwka (2015-09-11 20:01:45)
Ja nadal czekam na jakieś wieści od MultiMedii i nic a tak w ogóle to ponoć nie mają mojego pisma... tak się tłumaczą...
Robią z ludzi głupków Masz potwierdzenie odbioru iteż to na nich nie działa Ręce opadają
-
60
Sonia
Zarejestrowany: 06-01-2010 16:15 .
Posty: 112855
2015-09-11 20:05:43
11 września 2015 20:05 | ID: 1246288
baszka (2015-09-11 15:52:30)
Sonia (2015-09-11 15:48:31)
baszka (2015-09-11 15:45:30)
Prawnik mi też nie pomoże W poniedziałek wyślę donich pismo Numer jest zgodny z tym co mają w systemie Zwykła złośliwość z ich strony
Jak wyślesz pismo, to znów się przeciągnie, bo będą rozpatrywać nie wiadomo, jak długo... Ale ich zachowanie jest naprawdę złośliwe!!!!
i tak od dwóch miesięcy Wszystko za mnie załatwia nowa firma i dzwonią do mnie, że podałam im zły numer Zwlekają, ale napiszę co o tym myślę
Powinni się postarać w Twoim imieniu, aby klienta zdobyć..Tylko skoro Energa robi problemy....