Opublikowany przez:
ULA
2013-03-11 11:19:28
IV Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka CZAS DZIECKA to najlepsze miejsce na prezentację tego co „służy” dziecku, produkowane jest dla niego i z myślą o jego potrzebach.
Targi CZAS DZIECKA, które odróżnia od innych podobnych imprez ich biznesowy charakter, to największe branżowe wydarzenie w Polsce. Przyczynili się do tego wystawcy, wśród których znalazło się wiele znanych firm i marek oraz rekordowa liczba 2500 fachowych zwiedzających - grupą docelową tej wystawy są osoby z branży producentów, importerów, właścicieli sklepów oraz sprzedawców.
To właśnie tej grupie – fachowcom z branży – dedykowane są 2 pierwsze targowe dni. Trzeci dzień był otwarty dla szerokiej grupy odwiedzających: rodziców, przyszłych rodziców i dzieci.
Ostatniego dnia imprezy, przewidzianych było mnóstwo atrakcji. Dzieci mogły spędzić czas bawiąc się samochodzikami, dużymi klockami, szaleć na dmuchanych zamkach a także uczestniczyć w warsztatach plastycznych.
Ponadto Klub Mam przygotował wyjątkowe zajęcia zarówno dla rodziców jak i dzieci – tworzenie zabawek recyklingowych, zajęcia multisensoryczne – dotykowe, słuchowe, węchowe, smakowe.
Z myślą o rodzicach zaplanowano porady położnej, psychologa, coatcha rodzicielskiego a także pokaz i warsztaty bezpiecznego noszenia w chustach i nosidłach miękkich. Tego dnia targo odwiedziło 3 500 rodziców i dzieci.
Zatem w sumie targi CZAS DZIECKA przez trzy dni zwiedziło aż 6000 osób!
- Kielce stały się w tym roku miejscem spotkań naszej branży, ale nie tylko pod względem ekonomicznym, handlowym, biznesowym, pragmatycznym.
Chodzi o miejsce, które integruje środowisko, gdzie przyjeżdża się nie tylko na kontraktacje, ale również po to, żeby spotkać się ze znajomymi, porozmawiać o interesach, ale również o ciekawostkach i nowinkach w środowisku – podsumowała Aldona Matla, menadżer targów w Branży Dziecięcej.
Poza ekspozycją produktów te targi to również szkolenia i spotkania branżowe. Wśród nich w 2013 roku znalazły się się m.in. takie tematy jak e-handel.
Uczestnicy warsztatów dowiedzieli się, jak łączyć sprzedaż internetową z prowadzeniem tradycyjnego sklepu, jakimi metodami analizować konkurencję działającą w sieci i które cechy pozwalają wyróżnić się w internecie.
Prelegenci omówili również najczęściej powtarzające się błędy popełniane przez osoby rozpoczynające handel online.
Osobom chcącym zgłębić tajniki e-sprzedaży polecaliśmy również dzień drugi, który to dotyczyć będzie przede wszystkim zagadnień związanych z korzystaniem z konkretnych narzędzi, takich jak porównywarki cen, aukcje internetowe i newslettery.
Omówione zostały również wyniki badania procesu zakupowego w polskich e-sklepach, prowadzonego metodą eye tra-ckingu (polegającą na śledzeniu ruchów gałek ocznych respondentów podczas przeglądania stron WWW).
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.
Nie masz jeszcze konta na familie.pl?
Załóż je już teraz!