Artykuł promocyjny
Opublikowany przez:
Reklama Familie.pl
Redakcja
2025-11-14 09:15:09
Autor zdjęcia/źródło: materiał sponsora artykułu
Flagowy salon Leo Beauty Club przy ul. Ogrodowej 58 w Warszawie zyskał dwa razy większą powierzchnię oraz nową, spójną koncepcję wnętrz. W nowej odsłonie znalazły się trzy gabinety kosmetologiczne oraz prywatny hair suite, zaprojektowany z myślą o osobach ceniących komfort i indywidualne podejście. Oferta obejmuje zabiegi wykonywane przy użyciu najnowocześniejszych technologii pielęgnacyjnych.
Podczas oficjalnej części wydarzenia Alona Shevtsova, założycielka Leo Beauty Club, powitała gości:
„Ten nowy etap odzwierciedla naszą filozofią. Leo Beauty Club to coś więcej niż usługi. To wielofunkcyjna przestrzeń beauty, w której od chwili, gdy przekraczacie Państwo próg salonu, nasz zespół troszczy się o wszystkie Wasze potrzeby i marzenia. To ekskluzywne wydarzenie nie odbyłoby się bez naszych klientów i partnerów. Rozwijamy się dzięki Wam i dla Was.”
O nowym etapie rozwoju marki mówiła także dyrektorka Leo Beauty Club, Yuliia Chukaieva, akcentując kluczową rolę ludzi we wszystkim, co powstaje dzięki pracy zespołu:
„Dziękujemy wszystkim, którzy byli z nami na otwarciu Leo Beauty Club! Dla nas to jest bardzo ważny moment — włożyliśmy wiele pracy i serca, aby stworzyć przestrzeń, w której każdy może poczuć siç komfortowo, spokojnie i naprawdę miło spędzić czas. Chcemy, aby odwiedzając nas, poczuli Państwo troskę, uwagę i atmosferę, w której można po prostu odetchnąć i poświecić chwilę tylko sobie.”
Odnowiona przestrzeń stała się miejscem spotkań, inspiracji i twórczej wymiany myśli. Dekoracje w odcieniach zieleni, utrzymane w stylu Martini Chic, łączyły nowoczesną interpretację luksusu z wyrafinowaną estetyką. Specjalnie przygotowany set DJ-ski stworzył atmosferę sprzyjającą odkrywaniu nowej aranżacji Leo Beauty Club oraz delektowaniu się wyjątkowym doświadczeniem zapewnionym przez partnerów wydarzenia.

Partnerami wydarzenia byli: Balmain (partner główny), Aura Flowers, Złote Runo, Skitchen, Femi oraz Leo Distribution.
Podczas eventu dyrektor Balmain Hair Polska, doradca biznesowy Marcin Zaranek, pogratulował zespołowi Leo Beauty Club nowego etapu rozwoju:
„Serdecznie gratulujemy Leo Beauty Club zarówno rozwoju, jak i tego wspaniałego wydarzenia, w którym mieliśmy przyjemność uczestniczyć jako główny partner — Balmain Hair. Organizacja, przygotowanie i dbałość o każdy detal były godne podziwu i w pełni odzwierciedlały DNA marki Balmain Hair. To tylko podkreśla, jak bardzo cenimy współpracę z Leo Beauty Club — klientem, który podziela nasze wartości. Trzymamy kciuki za dalsze sukcesy i jesteśmy dumni, że możemy być ich częścią.”
Dyrektor Leo Distribution, Artur Gonczarow, nawiązał do partnerstwa i rozwoju Leo Beauty Club, podkreślając, że to właśnie wspólne wartości i wsparcie marek pozwalają salonowi nieustannie się rozwijać:
„Leo Beauty Club w nowej odsłonie to jeszcze więcej piękną, energii i wdzięcznych klientów. Marki Nescens i Alis, obecne w Leo od samego początku, wspierają rozwój tego miejsca i, co najważniejsze, sprawiają, że każdy czuje się wyjątkowo. Jesteśmy wdzięczni, że możemy współtworzyć ten sukces i wierzymy, że przed nami jeszcze wiele wspólnych projektów.”
Założony w 2017 roku Leo Beauty Club to międzynarodowa sieć salonów beauty i klinik medycyny estetycznej w Warszawie, Kijowie i Dubaju.
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.
Nie masz jeszcze konta na familie.pl?
Załóż je już teraz!