Artykuł promocyjny Opublikowany przez: Kasia P. 2015-10-06 13:30:51
Przyjeżdżasz do hotelu zmęczony podróżą, chcesz jak najszybciej dostać się do swojego pokoju, do którego klucz wręcza Ci uśmiechnięty recepcjonista. Myślisz sobie: płacę, więc mam prawo wymagać. I słusznie, przecież hotel wraz z całą obsługą jest właśnie dla Ciebie.
Nocleg z atrakcjami w cenie
Co robi największe wrażenie na gościach trójmiejskich hoteli? Niewątpliwie jest to doskonała lokalizacja i bliskość plaży. Będąc nad morzem nie chcesz przecież pokonywać dużych odległości, aby zanurzyć stopy w miękkim piasku i cieszyć się chłodną morską bryzą. Zawsze masz też dostęp do hotelowych atrakcji. W pięciogwiazdkowym Sofitel Grand Sopot, który jest zlokalizowany tuż obok najstarszego drewnianego molo w Europie, możesz cieszyć się luksusowymi wnętrzami, elegancką restauracją, wewnętrznym, ogrzewanym basenem, centrum fitness i sauną. Dodatkowo Twoje pociechy mogą skorzystać z kącika zabaw i dziecięcych klubów. Jeśli jesteś w podróży służbowej, z pewnością zwrócisz uwagę na szybki internet w całym hotelu, masaż po pracowitym dniu oraz dotykowy, interaktywny stolik gier i KINECT XBOX 360. Takie dodatki znajdziesz w hotelu Novotel Gdańsk Centrum.
Hotel – więcej niż nocleg
Przyjeżdżając do hotelu, rzadko kiedy zastanawiasz się, ile osób w nim pracuje. Pamiętasz za to uśmiech, gdy odbierałeś klucz do pokoju, pachnącą świeżością pościel, smak kawy i chrupiącego rogalika na śniadanie, zapach morza, gdy rano otworzysz okno. To poczucie harmonii i gwarantowanej jakości jest bezcenne. Cena noclegu w hotelu nie obejmuje wyłącznie miejsca do spania. Dostajesz o wiele więcej – obsługę i wyposażenie, które zapewnią komfort Tobie i Twojej rodzinie. Przeżycia, które pozwolą oderwać się od codzienności. Korzystaj więc w pełni z biletu wstępu, jakim jest karta do pokoju lub klucz. Ale uważaj – gdy otworzysz drzwi, przeniesiesz się do magicznego zakątka…
Jesteś poszukiwaczem niezwykłych przygód? A może kolekcjonujesz piękne wspomnienia? Nie przestawaj odkrywać wyjątkowych miejsc razem z magazynem AccorHotels pełnym pięknych inspiracji.
Kto dba o Ciebie w hotelu?
Jeśli miałeś okazję spędzić kilka nocy w hotelu, wiesz, że najlepsza obsługa to taka, która jest w zasięgu wzroku wtedy, gdy akurat jej potrzebujesz. Dzięki niej możesz liczyć na romantyczną kolację zaserwowaną prosto do Twojego apartamentu, idealnie pościelone łóżko, relaks w saunie o północy, wyszukany drink w hotelowym barze i bezpieczny kącik zabaw dla dzieci. W najlepszym hotelu nawet najbardziej wyszukane usługi są na wyciągnięcie ręki – wystarczy jeden telefon lub kilka kroków do hotelowego basenu, restauracji czy spa.
– Trzy, cztery lub pięć gwiazdek określających standard hotelu, byłyby wyłącznie symbolami, gdyby nie ludzie, którzy dbają o zadowolenie gości. Indywidualne podejście do każdego klienta – oto sekret doskonałych hoteli, w tym również naszych – mówi Jan Kowalski z Accor Hotels.
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.