Zaloguj się, aby móc głosować.
Wyniki | |||
1. Wystrój wnętrz |
|
6 | 46,2% |
2. Szybciej można wszysko załatwić |
|
0 | 0,0% |
3. Obsługa jest znacznie milsza |
|
2 | 15,4% |
4. Kompenencje obsługi |
|
2 | 15,4% |
5. Nic |
|
3 | 23,1% |
6. Inne |
|
0 | 0,0% |
Liczba głosów: 13
(Data wygaśnięcia: 2016-03-31 23:59:00)
27 sierpnia 2009 19:18 | ID: 45941
27 sierpnia 2009 19:34 | ID: 45943
27 sierpnia 2009 19:40 | ID: 45950
27 sierpnia 2009 23:36 | ID: 46010
11 kwietnia 2011 18:25 | ID: 485899
mYŚLĘ, ŻE WSZYSTKO PO TROCHU, IDZIE KU DOBREMU... ;)
11 kwietnia 2011 19:19 | ID: 485957
Na pewno wystrój. Na szczęście w wiekszosci urzędów także podejscie do klienta/petenta.
11 kwietnia 2011 22:12 | ID: 486265
Poprawia się bez dwóch zdań. Nie tylko wystrój :)
11 kwietnia 2011 22:48 | ID: 486330
Jakieś pół roku temu podczas zakładania własnej dzaiłalności zostałam mile zaskoczona. I w Urzędzie Miasta, i w Skarbówce, jak i w ZUS-ie zostałam bardzo miło potraktowana. Panie były uśmiechnięte i cierpliwie odpowiadały na każde pytanie. Aż trudno w to uwierzyć, ale coś w końcu zaczęło się zmieniać. Oby tak dalej
12 kwietnia 2011 05:15 | ID: 486398
No cos tam sie poprawiło...
Moge rzec, ze szybkosc :)
Juz nie stoi sie po dwie godziny, aczkolwiek zdarza sie, ze ludzie sa odsyłani od okienka do okienka
Nie masz konta? Zaloguj się, aby tworzyć nowe wątki i dyskutować na forum.