Awaria Cyfrowego Polsatu - Forum
Znajdź nas na

Tworzymy społeczność rodziców

Wątek: 

Awaria Cyfrowego Polsatu

22odp.
Strona 1 z 2
Odsłon wątku: 2396
Avatar użytkownika Stokrotka
StokrotkaPoziom:
  • Zarejestrowany: 28.04.2009, 13:58
  • Posty: 66136
  • Zgłoś naruszenie zasad
2 grudnia 2016 14:15 | ID: 1355502

Cyfrowy Polsat nie działa – donosili w czwartek wieczorem telewidzowie z wielu regionów Polski. – Dekodery pokazują komunikat „brak sygnału” – informowali nas internauci.


Problemy Cyfrowego Polsatu zaczęły się ok. godz. 19.00. Wciąż nie wiadomo, co było przyczyną awarii Cyfrowego Polsatu, ale z infolinii można się było dowiedzieć się, że sygnał wróci, gdy poprawią się warunki atmosferyczne. W prawie całym kraju obowiązuje ostrzeżenie przed wichurami, a na południu kraju występują także śnieżyce.

Problemy Cyfrowego Polsatu zarejestrował także serwis Down Detector, wykrywający przerwy w dostawie usług telefonicznych, telewizyjnych i internetowych. Nie wiadomo, jak duży zasięg miała awaria. Z danych Down Detectora wynika, że chodzi głównie o duże miasta, w tym m.in. Warszawę, Katowice, Łódź, Poznań i Wrocław. Około godz. 23.00 w części miast sygnał wrócił.



Korzystacie z Cyfrowego Polsatu? Odbieracie czy macie zakłócenia? 



źródło: radio ZET

Użytkownik usunięty
    1
    • Zgłoś naruszenie zasad
    2 grudnia 2016 14:45 | ID: 1355515

    mialam cyfrowy Polsat i takie komunikaty były codziennością  Mała chmurka, troszkę wiatru i koniec oglądania Wkurzylam się i wypowiedziałam umowę Teraz mam z lokalnej telew i razem z internetem mam zniżkę Polsat już dawno miał problem z przekazem

    Użytkownik usunięty
      1
      • Zgłoś naruszenie zasad
      2 grudnia 2016 14:45 | ID: 1355516

      mialam cyfrowy Polsat i takie komunikaty były codziennością  Mała chmurka, troszkę wiatru i koniec oglądania Wkurzylam się i wypowiedziałam umowę Teraz mam z lokalnej telew i razem z internetem mam zniżkę Polsat już dawno miał problem z przekazem

      Avatar użytkownika Mela134
      Mela134Poziom:
      • Zarejestrowany: 22.03.2016, 10:12
      • Posty: 1080
      2
      • Zgłoś naruszenie zasad
      2 grudnia 2016 14:45 | ID: 1355517

      Ja ma cyfrę+ i od wczoraj nie mogę ogladać większości programów ze względu na warunki pogodowe.

      Użytkownik usunięty
        3
        • Zgłoś naruszenie zasad
        2 grudnia 2016 14:47 | ID: 1355518

        mialam cyfrowy Polsat i takie komunikaty były codziennością  Mała chmurka, troszkę wiatru i koniec oglądania Wkurzylam się i wypowiedziałam umowę Teraz mam z lokalnej telew i razem z internetem mam zniżkę Polsat już dawno miał problem z przekazem

        Avatar użytkownika Stokrotka
        StokrotkaPoziom:
        • Zarejestrowany: 28.04.2009, 13:58
        • Posty: 66136
        4
        • Zgłoś naruszenie zasad
        2 grudnia 2016 14:54 | ID: 1355524

        U mnie od wczoraj nic nie ma.. jeden kanał był. M. zaczął antenę przestawiać  ale adlej nic {#lol}

        Avatar użytkownika MarDeb
        MarDebPoziom:
        • Zarejestrowany: 01.11.2016, 10:08
        • Posty: 880
        5
        • Zgłoś naruszenie zasad
        2 grudnia 2016 14:57 | ID: 1355527

        Ja nie mam. Dziś ruszają jakieś nowe programy DVBT ale i tak pewnie nie będzie co oglądać.

        Avatar użytkownika oliwka
        oliwkaPoziom:
        • Zarejestrowany: 18.04.2008, 22:57
        • Posty: 161880
        6
        • Zgłoś naruszenie zasad
        2 grudnia 2016 21:38 | ID: 1355583

        My mamy kablówkę z Multumedii i cyfrówkę naziemną i jak na razie kanały wszystkie działają...

        Avatar użytkownika Sonia
        SoniaPoziom:
        • Zarejestrowany: 06.01.2010, 15:15
        • Posty: 112855
        7
        • Zgłoś naruszenie zasad
        2 grudnia 2016 21:42 | ID: 1355587
        Stokrotka (2016-12-02 15:54:29)

        U mnie od wczoraj nic nie ma.. jeden kanał był. M. zaczął antenę przestawiać  ale adlej nic {#lol}

        Nie miałam nic ooprócz POLONII... 

        Avatar użytkownika Stokrotka
        StokrotkaPoziom:
        • Zarejestrowany: 28.04.2009, 13:58
        • Posty: 66136
        8
        • Zgłoś naruszenie zasad
        3 grudnia 2016 07:30 | ID: 1355636
        Sonia (2016-12-02 22:42:56)
        Stokrotka (2016-12-02 15:54:29)

        U mnie od wczoraj nic nie ma.. jeden kanał był. M. zaczął antenę przestawiać  ale adlej nic {#lol}

        Nie miałam nic ooprócz POLONII... 

        A już masz? Bo u nas nadal nic..


        Nawet na infolinii już nie przesyłają do konsultanta a z automatu leci że wszystko się unormuje po poprawie warunków pogodowych! Tylko warunki sie poprawiły a tu nadal nic..

        Avatar użytkownika wamat
        wamatPoziom:
        • Zarejestrowany: 01.10.2009, 10:38
        • Posty: 4075
        9
        • Zgłoś naruszenie zasad
        3 grudnia 2016 07:55 | ID: 1355638

        Ja mam TV i internet z Polsatu i działa dobrze. Czasami latem jak idzie ciemna, burzowa chmura to niektóre stacje nie działają, ale to trwa chwilę. Zresztą jak jest burza to wyłaczam wtyczki, więc mi to nie przeszkadza. Może to zależy od odległości wieży przekaźnikowej. Ja mam taką wieżę niedaleko na górze. Również jak śnieg "zalepi" talerz to też problem. Na szczęście mam talerz od południa i sam śnieg w słońcu spada (tak jak dziś, słoneczko świeci od rana). 

        Avatar użytkownika Dunia
        DuniaPoziom:
        • Zarejestrowany: 10.03.2011, 16:24
        • Posty: 18894
        10
        • Zgłoś naruszenie zasad
        3 grudnia 2016 10:42 | ID: 1355654

        U nas wczoraj były jakieś dziwne zakłócenia w Vectrze. POjawiały się na ekranie dziwne komunikaty. Ale mąż zresetował modem i dłużej poczekał. I wszystko wróciło do normy.

        Avatar użytkownika Stokrotka
        StokrotkaPoziom:
        • Zarejestrowany: 28.04.2009, 13:58
        • Posty: 66136
        11
        • Zgłoś naruszenie zasad
        3 grudnia 2016 13:17 | ID: 1355670

        U mnie nadal nic.. w sumie pomalutku się odzwyczajam {#lol}

        Avatar użytkownika Joaśka35
        Joaśka35Poziom:
        • Zarejestrowany: 11.06.2010, 16:03
        • Posty: 8329
        12
        • Zgłoś naruszenie zasad
        3 grudnia 2016 20:44 | ID: 1355743

        U mnie działał i działa bezawaryjnie 

        Avatar użytkownika Sonia
        SoniaPoziom:
        • Zarejestrowany: 06.01.2010, 15:15
        • Posty: 112855
        13
        • Zgłoś naruszenie zasad
        3 grudnia 2016 20:48 | ID: 1355746
        Stokrotka (2016-12-03 08:30:49)
        Sonia (2016-12-02 22:42:56)
        Stokrotka (2016-12-02 15:54:29)

        U mnie od wczoraj nic nie ma.. jeden kanał był. M. zaczął antenę przestawiać  ale adlej nic {#lol}

        Nie miałam nic ooprócz POLONII... 

        A już masz? Bo u nas nadal nic..


        Nawet na infolinii już nie przesyłają do konsultanta a z automatu leci że wszystko się unormuje po poprawie warunków pogodowych! Tylko warunki sie poprawiły a tu nadal nic..

        U nas ok od tej nocki ze sniegiem jest ok, rano programy były. Tylko wczorajsza noc była awaryjna..

        Avatar użytkownika wamat
        wamatPoziom:
        • Zarejestrowany: 01.10.2009, 10:38
        • Posty: 4075
        14
        • Zgłoś naruszenie zasad
        4 grudnia 2016 15:49 | ID: 1355859

        Chwaliłam Polsat, a dziś włączam komputer i nic sie nie otwiera. Myślałam, ze to właśnie opisywana przez Was awaria. Jak pomyślałam to okazało się, że zapomniałam opłacić internet. Mateusz opłacił z komputera i za 15 min. już miałam. Nie ma to jak nowoczesnść (sic)

        Avatar użytkownika Mameks60
        Mameks60Poziom:
        • Zarejestrowany: 07.09.2013, 12:26
        • Posty: 4899
        15
        • Zgłoś naruszenie zasad
        4 grudnia 2016 18:06 | ID: 1355875

        U nas działał i działa bezawaryjnie.Mamy dwa nowe kanały /145 i 155/

        Avatar użytkownika Stokrotka
        StokrotkaPoziom:
        • Zarejestrowany: 28.04.2009, 13:58
        • Posty: 66136
        16
        • Zgłoś naruszenie zasad
        5 grudnia 2016 09:20 | ID: 1355920

        No to może w końcu i u mnie będzie.. {#no2}

        Avatar użytkownika Patrycja Sobolewska
        • Zarejestrowany: 17.09.2015, 08:44
        • Posty: 19647
        17
        • Zgłoś naruszenie zasad
        5 grudnia 2016 09:23 | ID: 1355922

        A dajcie spokój z tym cyfrowym moja siostra mi jeszcze umowe na 3 lata podpisała a tu mały śnieżek i kanałow nie ma !{#angry}

        Użytkownik usunięty
          18
          • Zgłoś naruszenie zasad
          5 grudnia 2016 11:29 | ID: 1355956
          Patrycja Sobolewska (2016-12-05 10:23:30)

          A dajcie spokój z tym cyfrowym moja siostra mi jeszcze umowe na 3 lata podpisała a tu mały śnieżek i kanałow nie ma !{#angry}

          Ja tez tak miałam, ale miałam końcówkę umowy Nie wiem czy nie można wcześniej rozwiązać umowę 

          Avatar użytkownika Stokrotka
          StokrotkaPoziom:
          • Zarejestrowany: 28.04.2009, 13:58
          • Posty: 66136
          19
          • Zgłoś naruszenie zasad
          5 grudnia 2016 12:45 | ID: 1355972
          baszka (2016-12-05 12:29:40)
          Patrycja Sobolewska (2016-12-05 10:23:30)

          A dajcie spokój z tym cyfrowym moja siostra mi jeszcze umowe na 3 lata podpisała a tu mały śnieżek i kanałow nie ma !{#angry}

          Ja tez tak miałam, ale miałam końcówkę umowy Nie wiem czy nie można wcześniej rozwiązać umowę 

          Chyba można, trzeba tylko zgłosić trzy miesiące wcześniej..