Ten pomysł jest dla jednych ciekawy, dla innych może być kontrowersyjny. W szwedzkim magazynie "Amelia", IKEA zamieściła reklamę dziecięcego łóżeczka. Łóżeczko to mogą kupić w promocyjnej cenie jedynie kobiety w ciąży. Jak to jednak mogą zrobić, skoro na stronie z promowanym łóżeczkiem pojawia się jego regularna cena i nie ma śladu po cenie promocyjnej? Okazuje się, żę uzyskanie informacji o promocyjnej cenie łóżeczka jest bardzo proste. Wystarczy nasikać we wskazane na stronie miejsce, a po kilku minutach pod ceną regularną pojawi się cena promocyjna, która jest aż o 50% niższa od regularnej. Dzieje się tak dlatego, że wyznaczone miejsce jest testem ciążowym. W poniższym filmiku możecie zobaczyć, jak to działa!
Co myślicie o pomyśle szwedzkiej agencji reklamowej? Gdyby w naszym kraju Ikea zamieściła taką formę promocji, ile kobiet w ciąży skorzystałoby z niej?